In The Beginning...

Dag (nu al trouwe) volgers van mijn belevenissen op Rhodos!

Een teken van leven!Ik benheelhuids gearriveerd op dit prachtige eiland, waar ik de komende maanden (voornamelijk) Europesevakantiegangers ga entertainen.

Merly (mijn gezellige reis-werk- en kamergenootje) en ik kwamen maandagavond aan, we werden opgehaald op het vliegveld en naar Electra Palace Hotel gebracht. De eerste nacht hebben we in een kelder geslapen (zie foto's) en de tweede en derde (aankomende)nacht in guestrooms. Donderdag gaan we naar HotelSunshine Vacation Club, waar we de rest van het seizoen blijven (dat is de bedoeling...).

Op dit moment zijn we vooral bezig met alle voorbereidingen voor de opening van het seizoen. Er wordt vanalles uitgelegd over animatiewerk, we leren clubdances, er worden taken verdeeld, groepen gemaakt, etc. De professionele dansers (allemaal uit de UK en allemaal heel aardig!) werken het grootste deel van de dag aan hun shows, als ik even niets te doen heb, ga ik altijd kijken, is heel leuk om te zien!

Wat kan ik nog meer zeggen na twee dagen... Het waait hier 's avonds harder dan in Nederland en het koelt aardig af, maar overdag niets te klagen: zon zon zon! (Factor 30 laat me tot nu toe niet in de steek ;))

Praktische zaken:
- Het is hier een uur later
- Mijn mobiele nummer verandert niet, ik koop geen Griekse simkaart

Mijn volgende verhaal wordt uitgebreider, dat beloof ik!

Liefs, (de al een beetje getinte) Ester

Reacties

Reacties

Merly

Yeah!! Je gezellige roommate hier! Ik ga al je verslagen opslaan! Dan vergeet ik ook niets! Het gaat super worden hier! :)

ilona

Essie!!

Ben de eerste ;)
Top dat je bent aangekomen!! En leuk dat je je hotel hebt gekregen!!

Succes en lees je verhalen :)

X ilona

Daantje

Hey Poepje,

Tis fijn om te horen dat het goed met je gaat!
Ik mis je wel heel erg hoor!
Ik blijf lekker lezen en we gaan snel eens skypen!

HouVanJou!!!
Kussje

Dorus en Sietske

Heeee Essie!

Het klinkt nu al geweldig!
Ik ben benieuwd wat voor dansjes je hier gaat laten zien als je terug bent ;P Nou we blijven je volgen hoor!
Veel plezier en geniet vooral van de zon! :D

Veel liefs, Doree en Siets

Marina

Superleuk! Ik ben bijna jaloers... :)

Ellen

Volgens mij heb je het al helemaal naar je zin daar!
Veel plezier!
x

marjolein

Hey ester

Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen in het warme griekse eiland

Ik hou deze site goed in de gaten :D

Linda

Klinkt te gek! Ik voel de vibe hier helemaal! Heel veel plezier! X

Els

Hee Ester!

Het klinkt allemaal helemaal leuk! Heb je ook tijd om van de zon te genieten? Ik hoop dat 'ie volop schijnt! Heel veel plezier, geniet ervan!

X

Anouk

Hey Es! Ik mis je stiekum al een beetje hoor. Er stampt niemand meer door de gang! Je zomerjas hangt nog bij mij... Maar die heb je vast niet nodig daar. Xxx

Bas

Nu al een tintje, ja ja ;) maar geniet ervan.

Kus van mij Sophie

Frank, Marijke en Thom

Hoi Ester,

fijn dat je goed gearriveerd bent! Leuke foto's ook al en fijn dat je niet voor eeuwig in de kelder hoeft te blijven ;-) dat is ook zo wat! Heb veel plezier en geniet er van. We blijven je volgen!

Groetjes, liefs!

Talitha

WAHH!!! Sunshine Vacation Club, dat meen je niet!! Daar ben ik geweest, is echt super leuk daar!! Veel plezier!!

Dikke kus

Jack

he..... nice.. you made it :-P... heeel veel plezier daar, en ik zie je updates wel verschijnen...! enjoy!!! mijn holiday is al bijna om zie je :-P

Ido

Hier in De Bilt scheen de zon ook eventjes, maar nog altijd melkflessenwit.

Denk je wel aan de drie geboden?
x

ies

Hi mop!

Wat leuk om je eerste berichtje te lezen:) En fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Volgens mij ga jij een geweldige tijd daar krijgen, ben wel een beetje jaloers...:) Gelukkig zie ik je over 2/3 weken weer. Ik zie in je verhaal staan naar welk hotel je gaat... ik ga gelijk ff kijken of ik kan boeken. Is het helemaal zeker dat je in dat complex gaat werken? Had je mn smsje nog gehad?

Love u, denk aan je! XXX

Tonja

Het lijkt me heerlijk daar! Hopelijk heb je straks ook nog tijd voor leuke boottochtjes over zee en andere site-seeing uitstapjes. Groetjes

Nadine

Hee Miss Rhodos!!

Leuk om te lezen dat je het al aardig naar je zin hebt daar! Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen en ik ga je ook zeker volgen!

Wij collega's, kinderen en ouders van de vrije vogels missen je al wel hoor! De vader van D noemde dit ook nog ;)

Liefs

Marina

Hoi Ester,

Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Pappa en ik gaan volgende week naar Frankrijk. Als we terug zijn gaan we waarschijnlijk een reis boeken naar Rhodos! XXX mamma

Tonja

He Ester,

Je hebt het daar super. Wat leuk! En wat zijn die kindertjes schattig. Je kunt wel zien dat ze het heel leuk vinden om door jou te worden vermaakt.
Rhodos ziet er ook heel gezellig uit.
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto's waarop de rubberen netkousen te voorschijn komen...

Groetjes, van Tonja en Marc

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!